Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Σεπτεμβρίου 2016
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Αυξάνει στα 48 ευρώ τη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών ο ΟΑΣΘ

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 26/09/2016

Καλημέρα στον Ιδιωτικό Καινοτόμο Οργανισμό του ΟΑΣΘ και τους μετόχους-εργαζομένους του, που εκτός από την παχυλή κρατική ενίσχυση κάθε χρόνο, λαμβάνουν και παχυλή ιδιωτική ενίσχυση από τα ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ ΡΕΣΤΑ εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον.

Καλημέρα σε λεωφορεία ασυντήρητα, βρώμικα, με σκισμένα καθίσματα, με δρομολόγια κάθε 15 λεπτά, μέχρι τις 12 το βράδυ και ρόδες που αποχωρίζονται το λεωφορείο κατά την προτίμησή τους.

Καλημέρα και σε όλους τους εισαγγελείς που δεν αναρωτιούνται (όχι για την κατ’ εξακολούθηση ΚΛΟΠΗ ή για την εγκληματικά πλημμελέστατη συντήρηση των λεωφορείων) αλλά ούτε ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ μπορεί να πληρώνονται ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ Μετόχων και μετά οι Εργαζόμενοι.

Καλημέρα και στον εκπρόσωπο του Δήμου Θεσσαλονίκης στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, που είναι δημοτικός σύμβουλος του κυρίου Μπουτάρη και πρώην αντιδήμαρχος, αλλά ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΝΑ παίρνει θέση σε τίποτα από αυτά.

Καλημέρα και στη νέα ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ που ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ επικοινωνεί ο ΟΑΣΘ στην κάρτα απεριορίστων διαδρομών που υποκρύπτει σίγουρα και ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ.

Καλημέρα και σε όλους τους «νηφάλιους» και «πράους» πολίτες της Θεσσαλονίκης, που υποψιάζονται ότι κάτι … ίσως… συμβαίνει γύρω τους, αλλά δεν την ψάχνουν και πολύ γιατί α. ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ και β. περιμένουν στη στάση, τα μετρό της ανάπτυξης που όπου να’ ναι έρχονται…

«Θέμα χρόνου» η επίλυση των ζητημάτων στον Οργανισμού σύμφωνα με τον Χρήστο Στεφανίδη

Στα σχέδιά του για τον εξορθολογισμό στα δρομολόγια που εκτελούνται ήδη και για τον επαναϋπολογισμό των δαπανών, αναφορικά με τη μισθοδοσία των εργαζομένων και την πληρωμή των μετόχων του ΟΑΣΘ, αναφέρθηκε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισήμανε ότι η τιμολογιακή πολιτική που σχεδιάζεται να ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου του 2017, θα είναι τριζωνική και δεν θα αφορά σε μεγάλες αλλαγές από την τρέχουσα που εφαρμόζεται.

Όπως ενδεικτικά ανέφερε, για τους χρήστες της αστικής συγκοινωνίας που διανύουν ως και 6χλμ, το κόστος του εισιτηρίου από 1 ευρώ που είναι σήμερα θα κυμαίνεται στα 0,97-0,98 λεπτά, από 6χλμ ως και 15 χλμ θα ανέρχεται στο 1 ευρώ, όπως είναι και σήμερα, από 15 χλμ ως και 25 χλμ στο 1,15-1,17 ευρώ (ελαφρά αυξημένο) και από 25 χλμ και απεριόριστα θα παραμείνει στα 2 ευρώ. Αναπροσαρμογές και στη μηνιαία κάρτα που προμηθεύονται οι χρήστες της αστικής συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης, αναμένεται να ισχύσουν από το νέο έτος και όπως είπε ο κ. Στεφανίδης, «ύστερα από επτά χρόνια που δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στην τιμή της, σχεδιάζουμε να αυξήσουμε το κόστος της από τα 30 ευρώ, σε 47ευρώ-48 ευρώ. Καμία αλλαγή δεν προβλέπεται στην τιμή των καρτών εξαμήνου και έτους».

Σχετικά με τον εξορθολογισμό των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, ο κ. Στεφανίδης ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι οι επεκτάσεις που αποφασίστηκαν το 2003 και το 2011 καταγράφουν πληρότητες 10%-15% και άρα «πρέπει να γίνουν αναπροσαρμογές». Στο πλαίσιο αυτό, είπε, ότι θα ενισχυθούν με περισσότερα δρομολόγια οι γραμμές του κέντρου, που παρουσιάζουν πληρότητες άνω του 35%. Μεταξύ αυτών, ενδεικτικά ανέφερε τις γραμμές των 3,8, 10, 31,57 και 58. Όπως διευκρίνισε, οι γραμμές που παρουσιάζουν πληρότητα άνω του 35% θα ενισχυθούν με ένα ακόμα λεωφορείο, με πληρότητα 45%-60% με δύο αστικά και με 60% με τρία λεωφορεία επιπλέον.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Στεφανίδης είπε ότι «δεν δέχτηκε ακόμη τηλεφώνημα από το γραφείο του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων», προσθέτοντας πως «η σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού, είναι πλήρης, επί της ουσίας και τεκμηριωμένη, και άρα εκτιμώ ότι οι οριστικές λύσεις για τα ζητήματα του Οργανισμού, είναι θέμα χρόνου να δοθούν».

Πηγή:  http://www.makthes.gr/news/GR/reportage_S/reportage_C/Ayxanei_sta_48_eyro_ti_miniaia_karta_aperioriston_diadromon_o_OASTh

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: