Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Μαΐου 2016
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Ένα μαθητικό κυλικείο πρότυπο!

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 15/05/2016

περιμένοντας στην ουρά

-«Χριστιάνα, τι καλό έχει σήμερα»;
-«Φρεσκοκομμένη φρουτοσαλάτα, σπανακόπιτα και σπιτικό κέικ. Μισό λεπτό να δω τον κατάλογο…. Α! Ναι, σήμερα έχει επίσης, γαλατόπιτα, μικρά τυροπιτάκια και αραβική πίτα».
-«Τέλεια, διψάω, τι θα πιεις»;
-«Φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκάλι φυσικά τι άλλο»!

Είναι λίγο δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο παραπάνω διάλογος έγινε στο προαύλιο ενός σχολείου. Στο Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου Ωρωπού γεννήθηκε πριν από κάποιους μήνες μια καταπληκτική ιδέα η οποία κατέληξε σε μια προσπάθεια στην οποία συμμετείχαν, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς.

Η Διευθύντρια του σχολείου και η εκπαιδευτικός της Ε’ Δημοτικού μας εξηγούν:

«Η ιδέα μας γεννήθηκε από την ανάγκη μας για τη λειτουργία κυλικείου στο σχολείο μας. Σκεφτήκαμε λοιπόν ότι θα ήταν χρήσιμο να δουν οι μαθητές μας βιωματικά τη λειτουργία του κυλικείου για ένα τρίμηνο. Παράλληλα, στο μάθημα της Γλώσσας την περίοδο αυτή μιλούσαμε για τη διατροφή. Ήταν λοιπόν ευκαιρία να μιλήσουμε για το τι πρέπει να έχει ένα σχολικό κυλικείο και μέσα από αυτό τα παιδιά να υιοθετήσουν καλές διατροφικές συνήθειες. Έτσι ξεκινήσαμε τη Δράση αυτή.

εν ώρα εργασίας

Κάθε εβδομάδα μία ομάδα αναλάμβανε τη λειτουργία του κυλικείου η οποία ήταν επιφορτισμένη για την παρασκευή των προϊόντων, τα οποία κατά ένα μεγάλο μέρος τα παρασκεύαζαν οι γονείς. Το πρωί στην προσευχή δύο παιδιά από την ομάδα ανακοίνωναν τι θα έχει το κυλικείο ενώ στο ταμείο υπήρχαν ειδικές αποδείξεις με τη φωτογραφία και την τιμή του προϊόντος. Η εκπαιδευτικός της τάξης που είχε αναλάβει και την οργάνωση της Δράσης συντόνιζε και την ομάδα.

προϊόντα

Τα οφέλη ήταν πολλαπλά:

● Έμαθαν κανόνες υγιεινής για την παρασκευή των τροφίμων.
● Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις τους στα Μαθηματικά και συνειδητοποίησαν ότι τα Μαθηματικά είναι στη ζωή μας.
● Οι γονείς συμμετείχαν ενεργά και αυτό έδωσε χαρά όχι μόνο στους ίδιους αλλά και στα ίδια τα παιδιά.
● Έμαθαν να διαχειρίζονται χρήματα, να κρατάνε Βιβλίο Εσόδων – Εξόδων.
● Απέκτησαν συνήθειες καταναλωτή, όπως να δίνουν και να ζητάνε ή να περιμένουν τη σειρά τους για να εξυπηρετηθούν χωρίς να διαμαρτύρονται.
● Ανακάλυψαν το δυνατό πεδίο δράσης τους και τονώθηκε η αυτοπεποίθησή τους.
● Έγιναν υπεύθυνα.
● Όλα γίνονταν με πολύ κέφι, μεράκι, όρεξη και χαρά. Όλα τα παιδιά του σχολείου περίμεναν με ανυπομονησία την ημέρα του κυλικείου. Ήταν όλα ευτυχισμένα!!!!!

Η δράση αυτή θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά και μακάρι και το πρόγραμμα αυτό να υλοποιηθεί και σε άλλα σχολεία σε όλη την Ελλάδα.

Ανατύπωση από:  http://www.infokids.gr/2015/05/ena-mathitiko-kylikeio-protypo/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: