Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Οκτώβριος 2015
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Ελληνικά οχήματα για ακραίες συνθήκες που… κόλλησαν στην γραφειοκρατία (φωτογραφίες)

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 04/10/2015

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Τελικά οι Έλληνες δεν κατασκευάζουμε μόνο… αυτοκίνητα. Κατασκευάζουμε και πολλά επαγγελματικά οχήματα, κάτι που γνωρίζουν κυρίως οι παλαιότεροι. Διαβάζοντας βιβλιογραφία σχετικά με το θέμα αυτό διαπιστώνουμε πως η χώρα μας διέθετε βαριά βιομηχανία. Δυστυχώς πολλές μικρές βιομηχανίες έβαλαν λουκέτο, κάτι που δεν θα αναλύσουμε, το πως και το γιατί, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Πυροσβεστικά, στρατιωτικά και οποιοδήποτε άλλο όχημα κατασκευάζονται και στην Ελλάδα… Ωστόσο αυτό που περιμένουμε είναι να δούμε και τι θα γίνει στο μέλλον προκειμένου να τα δούμε να κυκλοφορούν και στους δρόμους. Κάτι ανάλογο φαίνεται πως ισχύει και με επαγγελματικά οχήματα που αν κυκλοφορούσαν θα βοηθούσαν σημαντικά στην οικονομία, πολλές εταιρείες αλλά και οργανισμούς.

 

Πρωτότυπα οχήματα που φτιάχτηκαν από ελληνικά χέρια στην Θεσσαλονίκη…
Τελικά… μπορούμε να φτιάξουμε κάθε είδους όχημα!
Μήπως να ψαχτούν κάποιοι γιατί και που κολλάει το θέμα;

Οχήματα για τα… πάντα!

Το εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το έχουμε επισκεφτεί αρκετές φορές. Λογικό, καθώς το αυτοκίνητο που όλοι οι Έλληνες θέλουμε να κατασκευαστεί, το θρυλικό Pony, βρίσκεται πολύ κοντά στην υλοποίησή του, αρκεί να ξεπεραστούν τα… γραφειοκρατικά προβλήματα. Αυτό που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν είναι πως η εταιρεία Namco κατασκεύαζε αλλά και μπορεί να το κάνει και σήμερα επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Από οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά κ.ά.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορους τομείς. Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 – 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η αντοχή σε ακραίες συνθήκες και η χρηστικότητα τους.

 

Το Αgricar είναι ένα σύγχρονο… τρακτέρ. Έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάνει ότι μπορεί να κάνει το τρακτέρ, κουβαλά 2 τόνους ωφέλιμο φορτίο και διαθέτει τεράστια δύναμη έλξης (μέχρι 2 μεγάλα τρέιλερ, στο σύνολο 42 τόνοι). Μπορεί να κινηθεί στο δρόμο ακόμα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

 

Το Milicar είναι ένα διπλοκάμπινο όχημα, αντίστοιχο του Reo. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταφορά προσωπικού ή να γίνει ανατρεπόμενο. Υπάρχει σε εκδόσεις 4×4 και 6×6. Αρχικά είχαν φτιαχτεί 5 κομμάτια για τον στρατό αλλά ποτέ δεν παραδόθηκαν…

Το Multi-Trac είναι επίσης ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο απευθύνεται σε όσους κάνουν βαριές δουλειές και κινούνται σε δύσκολα εδάφη. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε εταιρίες ηλεκτρισμού, τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και σε ορυχεία.

Το Milicar μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ανατρεπόμενο όχημα…

Το Pyrcar είναι ένα πρωτότυπο ειδικό όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πυρόσβεση πυρκαγιών σε δασικές εκτάσεις με δύσκολη πρόσβαση. Μπορεί να φτιαχτεί ως 4×4 αλλά και ως 6×6. Ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει είναι πως διαθέτει ανοξείδωτο κάδο και σωληνώσεις γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να εφοδιάζεται και με θαλασσινό νερό.

 

Το πίσω μέρος από το Pycar το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατάσβεση πυρκαγιών…

Namco Hellas: Υπάρχει και πρέπει να ζωντανέψεις και πάλι για να ενεργοποιηθεί και πάλι η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα…

Ο αψιδωτός άξονας είναι ένας αντίστοιχος που συναντούμε στο Unimog. Χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν κατασκευαστεί για πολύ βαριές εργασίες ενώ η απόσταση από το έδαφος (σχεδόν 1 μέτρο) βοηθά στην αποφυγή χτυπημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό του η αντοχή.

Πηγή:  http://www.zougla.gr/automoto/article/elinika-oximata-gia-akres-sin8ikes-pou-kolisan-stin-grafiokratia

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: