Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Σεπτεμβρίου 2015
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Financial Times: Η Κομισιόν ήξερε για το λογισμικό – απάτη της Volkswagen

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 27/09/2015

Νέα τροπή παίρνει το σκάνδαλο της Volkswagen, μετά από δημοσίευμα, των Financial Times, που υποστηρίζει ότι η Κομισιόν γνώριζε εδώ και δυο χρόνια για το λογισμικό – απάτη που χρησιμοποιούσε η εταιρεία για να ξεγελάει τα τεστ εκπομπής ρύπων.

Οι Financial Times επικαλούνται έκθεση του 2013, σύμφωνα με το οποίο αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είχαν προειδοποιήσεις για τους κινδύνους των συστημάτων αναστολής (defeat devices), δηλαδή του λογισμικού που χρησιμοποίησε η γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανία.

Διαβάστε επίσης:

Η εν λόγω έκθεση είχε συνταχθεί από το Κοινό Κέντρο Ελέγχου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και προειδοποιούσε ότι τα συστήματα αναστολής θα μπορούσαν να παραποιήσουν τα αποτελέσματα στις μετρήσεις για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Σημειώνεται ότι η Volkswagen αφού τα οχήματά της πέρναγαν τις δοκιμές απενεργοποιούσε το σύστημα. Τα αυτοκίνητα αυτά όταν έβγαιναν στον δρόμο παρήγαγαν 40% περισσότερους ρύπους από την ποσότητα που φαινόταν στα τεστ.

Στην έκθεση αναφερόταν ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα έπρεπε να ελέγχονται στον δρόμο και όχι σε εργαστήρια, για να μειώνεται ο κίνδυνος παραποίησης. «Αισθητήρες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα στα σημερινά αυτοκίνητα μπορούν να διαγνώσουν την έναρξη ενός τεστ ρύπων στο εργαστήριο» σημείωνε χαρακτηριστικά.

Πρόσθετε ότι τα συστήματα αναστολής μπορούσαν να «ενεργοποιήσουν, να τροποποιήσουν, να καθυστερήσουν ή να απενεργοποιήσουν συστήματα ελέγχου των ρύπων». Αν τα τεστ γίνονταν στο δρόμο κάτι τέτοιο θα ήταν δύσκολο να συμβεί. «Τα υφιστάμενα τεστ που διενεργήθηκαν στο δρόμο καταδεικνύουν τις αδυναμίες της τρέχουσας διαδικασίας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παρά τις προειδοποιήσεις οι ρυθμιστικές αρχές της Κομισιόν δεν κατάφεραν στην συνέχεια να «προλάβουν» το σκάνδαλο. Αξιωματούχοι της ΕΕ ανέφεραν πως δεν έκαναν έρευνα για τον εντοπισμό μιας τέτοιας συσκευής και ότι δεν γνωρίζουν κάποια εθνική αρχή που να έχει εντοπίσει κάποια.

Από την πλευρά της πάντως η Κομισιόν πετά το μπαλάκι στις επιμέρους εθνικές ρυθμιστικές αρχές, τονίζοντας ότι «η αστυνόμευση αναφορικά με το εάν οι εταιρείες τηρούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία και η έρευνα είναι θέμα των εθνικών αρχών. Καλούμε όλα τα κράτη μέλη να κάνουν έρευνες. Ο ρόλος της Κομισιόν είναι να δράσει ως πλατφόρμα που διευκολύνει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εθνικών αρχών».

Πηγή:  http://tvxs.gr/news/eyropi-eop/financial-times-i-komision-iksere-gia-skandalo-volkswagen

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: