Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Σεπτεμβρίου 2015
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Κι όμως, οι υπολογιστές στο σχολείο «μεγαλώνουν» κακούς μαθητές (έκθεση του ΟΟΣΑ)

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 22/09/2015

Μπορεί να αποτελεί εργαλείο για την εκπαίδευση των παιδιών, καθώς διευρύνει το επίπεδο των γνώσεών τους και τους ανοίγει μπροστά τους νέους ορίζοντες για τον κόσμο που ζουν και μεγαλώνουν, ωστόσο η τεχνολογία δεν λειτουργεί πάντα προς όφελός τους.

Σύμφωνα με μια νέα διεθνή έκθεση του ΟΟΣΑ, η πολύ συχνή χρήση υπολογιστών στη σχολική τάξη μπορεί να εξοικειώνει τους μαθητές με τις σύγχρονες τεχνολογίες, όμως δεν φαίνεται να βελτιώνει τις επιδόσεις τους. Αντιθέτως, είναι πιθανότερο να σχετίζεται με χαμηλότερες επιδόσεις των παιδιών στα μαθήματά τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι μαθητές που κάνουν ενδιάμεση χρήση υπολογιστών (μία έως δύο φορές την εβδομάδα) στο σχολείο, τείνουν να έχουν κάπως καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με όσους χρησιμοποιούν κομπιούτερ σπάνια στη τάξη. Όμως όσοι χρησιμοποιούν καθημερινά και συχνά υπολογιστές στο σχολείο, έχουν πολύ χειρότερες επιδόσεις στα τεστ.

Όπως αναφέρει ο Οργανισμός, τα σχολεία στις ανεπτυγμένες χώρες δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να έχουν πραγματικά αξιοποιήσει τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών για να μειώσουν το «ψηφιακό χάσμα» και να μεταφέρουν νέες χρήσιμες δεξιότητες στους μαθητές.

Επισημαίνει ακόμη ότι και οι χώρες που έχουν επενδύσει περισσότερο από τις άλλες στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), δεν έχουν δει σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών τους στα διεθνή τεστ PISA, τόσο στα θετικά όσο και στα θεωρητικά μαθήματα.

Ο διευθυντής Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων του ΟΟΣΑ Αντρέας Σλάιχερ, σύμφωνα με το BBC, δήλωσε ότι η τεχνολογία δημιούργησε «πολλές ψεύτικες ελπίδες». «Οι άνθρωποι νομίζουν ότι μπορούμε απλώς να προσθέσουμε την τεχνολογία σε αυτό που κάνουμε ήδη στα σχολεία και ότι αυτό πρόκειται να μεταμορφώσει την μάθηση. Αυτοί οι άνθρωποι θα απογοητευθούν από τα νέα ευρήματα», πρόσθεσε.

Διευκρίνισε όμως, ότι τα ευρήματα του ΟΟΣΑ δεν πρέπει να αποτελέσουν δικαιολογία για να μην χρησιμοποιείται η τεχνολογία στην εκπαίδευση των παιδιών. «Τα σχολικά συστήματα», τόνισε, «πρέπει να βρουν πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να ενσωματώσουν την τεχνολογία στη διδασκαλία και στη μάθηση. Η τεχνολογία είναι ο μόνος τρόπος να διευρύνουμε δραματικά την πρόσβαση στη γνώση και να εφοδιάσουμε τα παιδιά με τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, που θα χρειαστούν για να επιτύχουν στον αυριανό κόσμο. Οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να βρίσκονται στην πρωτοπορία του σχεδιασμού και της υλοποίησης αυτής της αλλαγής».

Ο Σλάιχερ επεσήμανε ότι οι χώρες της Ασίας (Σιγκαπούρη, Ν.Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία κ.α.) που οι μαθητές τους τα πάνε πολύ καλά σε επιδόσεις στα τεστ PISA, είναι γενικά επιφυλακτικές στη χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών στις τάξεις, παρόλο που ως κράτη έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις στις ψηφιακές τεχνολογίες.

Όπως τόνισε το διευθυντικό στέλεχος του ΟΟΣΑ, η τεχνολογία στη τάξη συχνά λειτουργεί ως περισπασμός για τους μαθητές, ενώ επιπλέον τους διευκολύνει να απαντούν στα ερωτήματα του σχολείου κάνοντας απλώς αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από το Ίντερνετ (copy-paste).

Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα σε μέση ημερήσια διάρκεια χρήσης του διαδικτύου στα σχολεία. Στη χώρα μας αναλογούν κατά μέσο όρο 8,2 μαθητές ανά υπολογιστή στο σχολείο, ενώ τα δύο τρία των μαθητών (66%) φέρονται να χρησιμοποιούν υπολογιστές στις τάξεις τους.

Ανατύπωση από:  http://www.altsantiri.gr/paidi-kai-goneis/ki-omos-i-ipologistes-sto-scholio-megalonoun-kakous-mathites/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: