Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Μαΐου 2015
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Ο Νεύτωνας τώρα δικαιώνεται… στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου, απ’ όπου εξαφανίζεται το μάθημα της Φυσικής

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 08/05/2015

newton5Όταν πέθανε ο Νεύτωνας η ανιψιά του Catherine Barton βρήκε ένα σεντούκι που, προς μεγάλη της απογοήτευση περιείχε μόνο χαρτιά: μια τεράστια ποσότητα σημειώσεων, από τις οποίες – πέρα από κάθε προσδοκία – λίγες αφορούσαν τα μαθηματικά και τη φυσική, και οι περισσότερες τη θεολογία και την αλχημεία. Μακροσκελείς ερμηνείες της Αποκάλυψης και των προφητειών του Δανιήλ – όλες αυστηρά αιρετικές. Εκτείνονταν από την απόρριψη του τριαδικού δόγματος μέχρι την ταύτιση της καθολικής εκκλησίας με το θηρίο της αποκάλυψης και του πάπα με τον αντίχριστο. Κι ακόμα αμέτρητες σελίδες για τη μεταστοιχείωση, τη φιλοσοφική λίθο.
Οι σημειώσεις αυτές ρίχνουν φως στη στριφνή και σύνθετη προσωπικότητα του Νεύτωνα. Οι θεολογικές και οι αλχημιστικές μελέτες ήταν η βασική ασχολία του Νεύτωνα.
Μέσα από τις μελέτες αυτές γεννήθηκαν όχι μόνον οι στόχοι αλλά και η μέθοδος που παρήγαγαν τα Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica.

Ο λογικός πυρήνας της νευτώνειας επιστημονικής μεθόδου – καταρτίστηκε αρχικά για να ερμηνεύσει τη γλώσσα των Γραφών, ιδιαίτερα της αποκάλυψης και μόνο αργότερα εφαρμόστηκαν στη Φυσική. Ο Νεύτωνας πίστευε ακράδαντα πως η αλήθεια είναι μια, και μόνο ένας δρόμος υπάρχει για να προσεγγίσει κανείς τη βεβαιότητα: η γνώση της μεταφορικής γλώσσας που χαρακτηρίζει τις προφητείες.

Για τον Νεύτωνα η επιστημονική μέθοδος δεν ήταν παρά η απλουστευμένη εκδοχή της ορθής μεθόδου για την ερμηνεία των προφητειών: η γνώση των Γραφών ήταν το θεμέλιο και η προϋπόθεση για την τέλεια γνώση του φυσικού κόσμου.

Και γιατί λοιπόν ο Νεύτωνας τώρα δικαιώνεται;

Αφού ο Νεύτωνας είχε ως κύρια ασχολία τη Θεολογία κι όχι τη Φυσική, έτσι και το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών 2015 – 16 που θα εφαρμόσει το Υπουργείο Παιδείας στο Λύκειο καρατομεί το μάθημα της Φυσικής, διατηρώντας τα Θρησκευτικά ακλόνητα. Το «Δια της μέτρησης προς την γνώση», που ήθελε να γράψει ως σύνθημα πάνω από την είσοδο κάθε εργαστηρίου Φυσικής ο πρωτοπόρος Κamerling – Onnes , αντικαθίσταται με το «Δια της πίστης προς την γνώση».

Μιας και στην διδακτέα ύλη των Θρησκευτικών αναλύεται η θεωρία της Μεγάλης Έκρηξης, ίσως  να συμπεριληφθούν εκεί μερικοί ακόμα ανούσιοι προβληματισμοί όπως: υπάρχει βαρύτητα πάνω από την ατμόσφαιρα της Γης; τα κινητά τηλέφωνα εκπέμπουν ραδιενέργεια; γιατί το χρώμα του ουρανού είναι μπλε; ποια είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα στο σύμπαν; τι συμβαίνει στο εσωτερικό των άστρων; τι είναι υπερηχογράφημα; τι είναι  μαύρες τρύπες και τι σκουληκότρυπες; τι είναι ακτίνες Χ; τι είναι συντονισμός; τι είναι αντιύλη; τι γίνεται στον LHC; πως «στέκεται» στο διάστημα ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός; τι σημαίνει η αρχή της αβεβαιότητας; κ.ο.κ.

Κι αν δεν χωράνε όλα αυτά στην ύλη των Θρησκευτικών, χωράνε στο μάθημα των πρότζεκτς ή στα διάφορα «προγράμματα» που υλοποιούνται στα σχολεία. Εκεί όπου ο καθένας διδάσκει ότι νάναι … ακόμα και Φυσική, χωρίς να ξέρει Φυσική.

Γιατί όπως είχε πει κάποτε ο Μαρξ: «η Φυσική είναι το όπιο του λαού». Ή μήπως όχι;

Πηγή: «Αλλοπαρμένες Μεγαλοφυίες», Federico Di Trocchio, εκδόσεις Τραυλός

Ανατύπωση από:  physicsgg.me

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s