Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Νοέμβριος 2014
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Οκτ.   Δεκ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

Μαθητές ΕΠΑΛ Αιγινίου: «Θέλουμε ένα όμορφο και καθαρό σχολείο γι’ αυτό…

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 10/11/2014

Με μεγάλο ζήλο ξεκίνησαν οι μαθητές του ΕΠΑΛ τις εργασίες για να ομορφαίνουν το σχολείο τους…

IMG_3992

Χωρίς να περιμένουν την εκπλήρωση της υπόσχεσης που πήραν από την Δημαρχεία σχετικά με τα απαιτούμενα υλικά για το βάψιμο του σχολείου τους προχώρησαν τα παιδιά στην υλοποίηση του σχεδίου τους… Με την βοήθεια του Διευθυντή τους που τους έφερε τα εργαλεία και μιας καθηγήτριας που του δώρισε τις πρώτες μπογιές άρχισαν να βάψουν μια τάξη του σχολείου τους.

«Εμείς ονειρευόμαστε ένα όμορφο και καθαρό σχολείο όπου θα έρθουμε να παρακολουθήσουμε τα μαθήματα μας σε ένα θετικό περιβάλλον φωτεινό, λειτουργικό και προπαντός ασφαλές…

Τις μουτζούρες στους εξωτερικούς τοίχους, οποιοσδήποτε θα μπορούσε να τις έχει κάνει μια και δεν υπάρχει περίφραξη να προστατέψει τα κτίρια μας!

Τα κεραμίδια είναι παλαιά και κάποια θα πρέπει να αντικατασταθούν, πάλι δεν ευθυνόμαστε εμείς οι μαθητές για την παλαιότητα της σχολική μονάδας!

Το ίδιο ισχύει για τις αίθουσες όπου θα έπρεπε κανονικά να έχουμε τα εργαστήρια μας… Είναι ετοιμόρροπες και δεν μπορούμε να κάνουμε κανονικά μάθημα μια και τα εργαστήρια για ένα ΕΠΑΛ είναι τα βασικά μαθήματα!

Καταλαβαίνουμε πως οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά η εγκατάλειψη του ΕΠΑΛ από κάθε αρμόδιο κρατικό φορέα δεν είναι τωρινή αλλά είναι επακτή από πολλά χρόνια πριν… πριν ακόμα από την κρίση!

Φτάνει πια! Και εμείς είμαστε μαθητές, και εμείς δικαιούμαστε να κάνουμε μάθημα σε φυσιολογικές συνθήκες!

Ας ελπίσουμε πως η καινούρια διοίκηση του Δήμου θα αποδεχτεί αντάξια των προσδοκιών μας και των υποσχέσεων της»

Η αλήθεια είναι πως έχουν το ΕΠΑΛ Αιγινίου παρατημένο εδώ και πολύ καιρό. Το γεγονός ότι είναι το μοναδικό σχολείο χωρίς ενεργό σύλλογο γονέων και κηδεμόνων δεν βοηθάει…

Πιστεύω όμως ότι είναι καιρός επιτέλους να αναγνωρίσουμε αυτά τα παιδιά που στο κάτω κάτω αποτελούν το αυριανό μας εργατικό δυναμικό με γνώσεις και δεξιότητες που τους ανοίγουν άμεσα τις πόρτες της αγοράς… Ας μην ξεχάσουμε πως τελειώνοντας το ΕΠΑΛ οι μαθητές φεύγουν ήδη με ένα πτυχίο στην τσέπη τους και πρακτικές γνώσεις που κάνουν χρόνια τα άλλα παιδιά να αποκτήσουν.

Εν τέλη, η εικόνα των σχολικών μονάδων μας αντικατοπτρίζει την εικόνα του δήμου μας και την βαρύτητα που δίνουμε στο μέλλον, διότι είτε το θέλουμε είτε όχι τα παιδιά μας είναι το μέλλον μας και αυτή τη στιγμή το ΕΠΑΛ δείχνει εικόνα ντροπής! Οι Μαθητές του είναι πρόθυμοι να καταβάλουν προσπάθειες για να την αλλάξουν… Εσείς;

Ανατύπωση από:  ΙΖΑΜΠΕΛ ΔΕΔΕ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s