Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

  • «Ανάθεμα σε ξενιτιά εσέ και το καλό σου, μου πήρες το παιδάκι μου και το ‘κανες δικό σου»

  • « OΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ »

  • «Ηττάται αυτός που πολεμάει, όχι αυτός που χαζεύει τον πολεμιστή»

  • Σημαία άγνωστου καπετάνιου την εποχή της Τουρκοκρατίας συμβολίζει την σκλαβωμένη Ελλάδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί!

  • «Μάνα μου Ελλάς»

  • Ειδήσεις στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα

  • Κάνε κλικ σε μια ημερομηνία για να δεις τις αναρτήσεις της ημέρας εκείνης

    Ιουνίου 2014
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Παρακαλώ όχι greeklish

    Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τα greeklish μην αγχώνεστε τα σχόλιά σας θα τα μετατρέπουμε εμείς σε Ελληνικά

  • Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν. Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν. Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος, είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί!

  • Τελευταία γίνεται ένας μεγάλος ντόρος σχετικά με τα "ελληνικά προϊόντα" και τα barcodes που έχουν στις συσκευασίες τους, των οποίων barcode αρχίζουν (υποτίθεται) με 520 ή 521. "Λάθος μεγάλο!!!!" ... Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα για πλήρη ενημέρωση

«Χαίρε ω χαίρε τσαπατσουλιά» Η αλήθεια για τη διόρθωση του αλγόριθμου που έκαψε τους μαθητές της Α΄ Λυκείου   του Στέλιου Μαρίνη 

Posted by Συλλέκτης Αναλέκτων στο 28/06/2014

Στάλθηκε στα σχολεία στις 26 Ιουνίου η εξής ανακοίνωση: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο ΠΣ myschool εφαρμόστηκε το ΠΔ 68/2014 για Α’ ΓΕΛ, Α’ εσπερινό ΓΕΛ, Β’ εσπερινό ΓΕΛ. Μέχρι τώρα, στις Φυσικές Επιστήμες, αν ο μαθητής σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) είχε βαθμό κάτω από τη βάση, τότε παραπεμπόταν στο μάθημα. Πλέον, αν σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) έχει βαθμό κάτω από τη βάση, αλλά ο βαθμός του μαθήματος «Φυσικές Επιστήμες» (που προκύπτει από τα 3 κλαδικά μαθήματα) είναι πάνω από τη βάση, τότε ο μαθητής προάγεται. Παρακαλείστε να προβείτε σε νέα έκδοση αποτελεσμάτων». Η αλήθεια είναι ότι το  εν λόγω προεδρικό διάταγμα δεν κοινοποιήθηκε σε κανένανόταν δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Και το myschool και τα σχολεία και οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν το γνώριζαν, αφού κανείς δεν έκανε τον κόπο να τους ενημερώσει. Προσωπικά το ανακάλυψα αναζητώντας με λέξεις κλειδιά στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου και το απέστειλα ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα αλφαβήτα η οποία το ανάρτησε τη Δευτέρα, 23 Ιουνίου, 2014  στις 15.37. Δεν αποκλείω αυτή η ανάρτηση να οδήγησε στις μετέπειτα εξελίξεις. Ας σημειωθεί ότι το εν λόγω ΠΔ «ρυθμίζει» και το χαρακτηρισμό βαθμών, όπως επισήμανα με το άρθρο μου «Το Υπουργείο πρέπει να απαντήσει τεκμηριωμένα στο θέμα της βάσης για τα μαθήματα της Α’ Λυκείου» την Τρίτη 24 Ιουνίου. Σε αντίθεση με το νόμο 4185 καθιερώνει το 10 αντί του 9,5 ως βάση προαγωγής στους κλάδους των Ελληνικών και Μαθηματικών. Το ζήτημα της βάσης δεν έχει κλείσει. Επιμένω στην άποψή μου ότι οι γονείς των μαθητών που παραπέμπονται με βαθμολογίες 9,5 έως 9,9 στα μαθήματα αυτά ή 7,5 έως 7,9 στα υπόλοιπα, θα δικαιωθούν αν προσφύγουν στη δικαιοσύνη. Κατά τη γνώμη μου, τα λάθη και οι παραλείψεις, η όλη τσαπατσουλιά που επικρατεί στη διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας οφείλεται στη σπουδή της κυβέρνησης να εφαρμοστούν οι διατάξεις της νέας νομοθεσίας που στοχεύουν στη μείωση του αριθμού μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων όσο γίνεται πιο γρήγορα. Τα λάθη είναι οι παράπλευρες απώλειες στον πόλεμο που έχει κηρύξει η κυβέρνηση κατά της δημόσιας εκπαίδευσης. Ανατύπωση από:  alfavita

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s